Skip to content

Kentucky Sports Radio

University of Kentucky Basketball, Football, and Recruiting news brought to you in the most ridiculous manner possible.

Kentucky man asks hitchhiker for sex, hitchhiker steals truck

A Kentucky man lost his truck while being reminded of one of life’s most important lessons: Don’t solicit sex from a hitchhiker. I thought we all learned that at a young age, but apparently this 71-year-old man forgot.

The Laurel County man faces a charge of solicitation after Clay County deputies say he picked up a hitchhiker on I-75 and offered the hitchhiker money in return for sex. The hitchhiker, who is from Ohio, agreed and the two drove off to a nearby Old Town Road to complete the transaction. Once they parked and stepped out of the truck, the hitchhiker removed his clothing and then — Plot twist! — jumped in the driver’s seat and took off.

The truck is still missing, the identity of the thief is unknown, and the truck’s owner was escorted off to jail after reporting it stolen.

[WYMT: Laurel County man offers to pay hitchhiker for sex; hitchhiker steals man’s truck, per police]

Article written by Drew Franklin

I can recite every line from Forrest Gump, blindfolded. Follow me on Twitter: @DrewFranklinKSR

23 Comments for Kentucky man asks hitchhiker for sex, hitchhiker steals truck



  1. CarltonBanks
    11:47 am May 1, 2019 Permalink

    ? Yeah, I’m gonna take my clothes off on Old Town Road. Got my truck stolen it ain’t here no more ?



  2. RackEmWillie
    11:53 am May 1, 2019 Permalink

    You know, we might not have gambling or weed, but we definitely have stuff like that. And that makes Kentucky a pretty fun and funny place.



  3. ClutchCargo
    12:07 pm May 1, 2019 Permalink

    He was looking to get screwed. Mission accomplished.



  4. IndianaSucks
    12:13 pm May 1, 2019 Permalink

    Some of our news is second to only Florida’s crazy happenings.



  5. nocode96
    12:48 pm May 1, 2019 Permalink

    Now we know where bigolblue has been



    • cats646
      12:59 pm May 1, 2019 Permalink

      Omg! These jokes keep getting better and better!! Haha



  6. UK Big Board Update
    1:08 pm May 1, 2019 Permalink

    MAGAs gon’ MAGGER.



    • Luether
      1:52 pm May 1, 2019 Permalink

      Democ Rat’s are gon’ Democ Rat…



    • UK Big Board Update
      3:04 pm May 1, 2019 Permalink

      LOL. U mad….



  7. Ridge Runner
    1:11 pm May 1, 2019 Permalink

    Ride, ride, ride…Hitchin’ a ride
    Ride, ride, ride…Hitchin’ a ride -1974 Paper Lace version…



    • Ridge Runner
      1:23 pm May 1, 2019 Permalink

      and for our younger audience, this by Green Day may be playin’ on the trucks radio…

      Troubled times…You know I cannot lie…I’m off the wagon and I’m hitchin’ a ride
      Hitchin’ a ride (don’t know where to go)
      Hitchin’ a ride (don’t know where to go)



  8. Matt10
    1:13 pm May 1, 2019 Permalink

    Wait a minute. The hitchhiker removed “his” clothing??!
    Definitely didn’t see that coming.
    That wasn’t even the plot twist.
    And the dummie told the cops he solicited sex instead of just saying his truck was stolen? Poor old codger had all his blood in the wrong head.



    • ClutchCargo
      1:59 pm May 1, 2019 Permalink

      The actual story from WYMT says the old man got out to undress himself when the guy took off with the car.



  9. Zissou87
    1:23 pm May 1, 2019 Permalink

    Can there just be a section of embarrassing arrests in Laurel County for the site? There seems to be a pattern…



    • CatfaninCinci
      6:21 pm May 1, 2019 Permalink

      Yeah… I’m from there originally. Someone sent me a link today saying, “Isn’t that where London is?”

      I replied “Nope…” Embarrassed.



  10. StillBP
    2:21 pm May 1, 2019 Permalink

    The hitchhiker has been arrested. Apparently he tried to trade the stolen car for another car to a guy he met at Family Dollar. He then stole the car he was trying to trade for and was later arrested.



    • StillBP
      2:23 pm May 1, 2019 Permalink

      Dollar Store, not Family Dollar. My bad lol



    • Ridge Runner
      4:01 pm May 1, 2019 Permalink

      Kinda sounds like a reality show in the making. Oh & BP.. We gotcha as it’s one of those stores that sells dollar stuff.
      😉



    • ClutchCargo
      4:34 pm May 1, 2019 Permalink

      People in Florida are going to start saying “thank God for Kentucky.”



  11. bddfromcincy
    2:51 pm May 1, 2019 Permalink

    LOL! Wanted to get jerked and ended up getting jacked.